- Abordari ale invatarii: abordarea behaviorista, abordarea psihanalitica; abordarea gestaltista; abordarea umanista; abordarea cognitivista
- Tipuri / modele de invatare. Piramida modelelor de invatare: invatarea prin conditionare clasica, invatarea prin conditionare operanta; invatarea prin contiguitate; invatarea prin imitatie, invatarea prin generalizare si discriminare; invatarea notiunilor; invatarea principiilor; rezolvarea de probleme.
- Strategii si stiluri de invatare
- Specificul invatarii la diferite nivele de varsta: prescolar / primar; gimnazial; liceal; invatarea la varstele adulte. Tulburari de invatare.
- Programe de preventie / interventie in vederea optimizarii / eficientizarii invatarii scolare
- Particularitati ale invatarii la copiii cu cerinte educative speciale: copiii supradotati; copiii cu dizabilitati.
- prof. univ.dr. Elena Bonchis, psiholog principal, supervizor in psihologie educationala, consiliere scolara si vocationala, Universitatea din Oradea
- conf. univ. dr. Monica Secui, psiholog principal, supervizor in psihologie educationala, consiliere scolara si vocationala, Universitatea din Oradea
- lector univ. drd. Delia Birle, psiholog specialist, supervizor in psihologie educationala, consiliere scolara si vocationala, Universitatea din Oradea
- cercet. drd. Daniela Roman, psiholog specialist, supervizor in psihologie educationala, consiliere scolara si vocationala, Universitatea din Oradea
- lector univ. dr. Cecilia Sas, psihopedagog, Universitatea din Oradea
- prof. drd. Virginia Tiurbe, director Casa Corpului Didactic, Inspectoratul Judetean Bihor
Subscrieţi la Cafe Gradiva
Primiţi în flux sau email evenimentele, ideile şi interpretările cu sens.