…este titlul unei cărţi recente – recent traduse la Editura Art, pe urma mitologicei cărţi a lui Roland Barthes din 1957, Mitologii (tradusă şi ea în urmă cu mai mulţi ani, la Editura Institutul European). O carte de citit. Motivele sunt prezentate succint în comunicatul editurii:
În 1957, Roland Barthes publica Mitologii, un splendid si acid portret al societatii de consum. E momentul sa deschidem si noi bazarul anilor 2000.Sub coordonarea lui Jérôme Garcin, cunoscut scriitor si om de televiziune din Franta, 57 de romancieri, filozofi, sociologi, istorici, economisti, psihanalisti (printre care Pascal Bruckner, Gilles Lipovetsky, Bernard Pivot, Georges Vigarello, Catherine Millet, Philippe Sollers, Frédéric Beigbeder, David Le Breton) vorbesc despre câte o „noua mitologie”. De la iPod la SMS, de la „Fumatul ucide” la plasturele antitabagic, de la 4×4 la Smart, de la trupul dezgolit al lui Emmanuelle Béart la Kate Moss, de la Google la blog, de la Botox la 9/11, de la geanta XXL la instalatorul polonez.
Scurt, incisiv si nonsalant.
Subscrieţi la Cafe Gradiva
Primiţi în flux sau email evenimentele, ideile şi interpretările cu sens.
Un blog interesant. Lăsaţi-mi un link să îl pun la favorite.
Ma bucur ca va intereseaza! http://cafegradiva.blogspot.com/
🙂