Terapia copiilor cu autism implica tehnici solide de interventie, dat fiind faptul ca rezultatele oricarei interventii sunt vizibile in timp.
Cursurile de formare continua “Modalitati de evaluare si diagnostic in tulburarea de spectru autist la copii si adolescenti” si “Interventii validate stiintific in dezvoltarea abilitatilor socio-emotionale la copii si adolescenti cu tulburare de sectru autist” sunt independente, solicitantii putandu-si exprima optiunea de a participa numai la un singur curs.
Fiecare curs este acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania cu 5 credite.
Coordonator de curs si supervizare stintifica: prof. univ. dr. Mircea Miclea si conf. univ. dr. Oana Benga
Subscrieţi la Cafe Gradiva
Primiţi în flux sau email evenimentele, ideile şi interpretările cu sens.
Urmăriţi-ne pe WhatsApp
Abonaţi-vă la Newsletter
Seminariile aplicative vor fi sustinute de: psih. clinician Adina Botis Matanie, unul din fondatorii Asociatiei de psihologie a copilului si adolescentului din Romania APCAR, unde lucreaza ca psiholog in forma de psihoterapie cognitiv-comportamentala. Principalele activitati pe care le desfasoara se refera la servicii de psihoterapie, training si elaborare de materiale de specialitate in domeniul sanatatii mentale a copilului, adolescentului si familiei.
Adresabilitate: Cursurile de formare profesionala continua se adreseaza profesionistilor din domeniul sanatatii mentale a copilului si adolescentilor.
Agenda de desfasurare:
Ziua 1: 20 noiembrie 2009
Curs 1: Modalitati de evaluare si diagnostic in tulburarea de spectru autist la copii si adolescenti
Tematica cursului:
- Tulburarea de spectru autist: aspecte epidemiologice
- Modele explicative ale tulburarii
- Probe de diagnostic al deficitelor socio-cognitive din autism
- Importanta diagnosticului timpuriu in tulburarea de spectru autist
- Comunicarea rezultatelor diagnosticului catre parinti
- Relatia evaluare-interventie si stabilirea obiectivelor in interventie
Durata cursului: 8 ore
Finalitatea cursului: Diploma de participare recunoscuta de Colegiul Psihologilor din Romania – 5 credite;
Loc: Timisoara
Pret: 220 RON
Locuri: Maxim 30 persoane
Ziua 2: 21 noiembrie 2009
Curs 2: Interventii validate stiintific in dezvoltarea abilitatilor socio-emotionale la copii si adolescenti cu tulburare de spectru autist
Tematica:
- Dezvoltarea abilitatilor socio-emotionale prin tehnici specifice de ameliorare a deficitelor socio-cognitive din autism: interventii individuale, de grup si educationale
- Dezvoltarea abiltatilor de comunicare
- Includerea interventiei in rutina zilnica a copilului
- Integrarea copilului cu ASD in colectivul clasei/grupei: educarea privind ASD si prevenirea stigmatizarii si marginalizarii copiilor
- Imbunatatirea performantelor scolare
- Adaptarea curriculei in functie de particularitatile copiilor cu ASD
- Adaptarea mediului clasei in functie de particularitatile copiilor cu ASD
Durata cursului: 8 ore;
Finalitatea cursului: Diploma de participare recunoscuta de Colegiul Psihologilor din Romania – 5 credite
Loc: Timisoara
Pret: 220 ron
Locuri: maxim 30 persoane
Specificatie: Pentru a putea fi inscrisi, solicitantii trebuie sa achite un avans de 100 RON (pentru cei care doresc participarea la un singur curs) sau 200 RON (pentru cei care doresc participarea la ambele cursuri) pana in data de 01.11.2009, iar restul de plata se va face in ziua cursului.
Informatii suplimentare si inscrieri la ramona.pora@hr-professional.ro sau la tel. 0724 526 364