Intr-o lume suprapopulata de reclame, pe care le vezi oriunde ti-ai intoarce privirea si orice ai face, singurul spatiu fara reclame este cel al somnului. Lumea viselor.
Oare?
In videoclipul de mai jos, Studio Smack, o companie olandeza de productie, ofera o alta perspectiva si schiteaza o… previziune:
Vedem reclame peste tot in jur, in orice moment. Fac parte din viata noastra. In vreme ce unii dintre noi incercam sa nu le mai vedem, industria publicitara continua sa afle mereu alte si alte cai pentru a ajunge la noi. Totusi, nu poate ajunge la noi atunci cand dormim. Se pare ca visele noastre reprezinta azi ultimul loc sigur, ultimul loc fara reclame, add-free. Dar ce s-ar intampla daca industria de publicitate ar avea posibilitatea de a intra in visele noastre? Daca ar fi sa ne bazam pe progresele recente din neurostiinte si tehnologie, aceasta ar putea fi posibil in viitorul apropiat. Acest scurtmetraj animat este tusa unui vis infectat de un brand pe care il cunoastem cu totii…
Oh, che bel paesaggio! Inegalabilele reclame ale lui Federico Fellini
Subscrieţi la Cafe Gradiva
Primiţi în flux sau email evenimentele, ideile şi interpretările cu sens.
Urmăriţi-ne pe WhatsApp
Abonaţi-vă la Newsletter
Sursa: adweek.com